Na televizních obrazovkách už se objevila většina novinek, které stanice přichystaly na novou sezonu. Ukazuje se ale, že diváci raději sledují zavedené pořady. Většina nových formátů totiž propadla.

Největší ambice měla Česká televize, která spustila dva nové programy. ČT art, který v nejprestižnějším čase od 20 hodin střídá dětský ČT :D, ale diváky vůbec nezaujal.

Zatímco v první den vysílání (sobota 31. srpna) dosáhla ČT s artem podílu na trhu 0,54 procenta, o týden později už to bylo jen 0,06 procenta.

Například na středeční Události v kultuře, které začaly ve 20.00, se díval přibližně jeden tisíc diváků. Většinu pořadů této stanice tak sleduje méně než deset tisíc lidí.

Výjimkou byl první víkend, kdy stanice nabídla české filmy. Například snímek Alois Nebel, kterým ČT art zahajoval vysílání, vidělo 54 tisíc lidí. Jeho sledovanost ale od té doby už žádný jiný pořad nepřekonal.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se