NEO@Ogilvy Czech bude zajišťovat zviditelnění sedmi pražských akcí, mezi které patří Pražské jaro, Designblok, Febiofest, Pražský mezinárodní maraton, Letní Letná, festival světla Signal nebo hudební festival United Islands of Prague. Agentura bude akce propagovat hlavně v okolních státech, ale také v Číně nebo v Japonsku. 

"Velice nás těší, že jsme zakázku vyhráli, a považujeme to za jistou prestiž, že budeme podporovat propagaci Prahy v zahraničí. S realizací podobných kampaní máme velké zkušenosti," řekl Managing Director NEO@Ogilvy Czech Petr Struna.

NEO@Ogilvy Czech bude mít na starosti programatický nákup a nákup médií na relevantních serverech, správu a optimalizaci ve vyhledávačích a propagaci na sociálních sítích, jako je Facebook, Twitter či Instagram. Původní předpokládaná hodnota zakázky byla 8 milionů korun bez DPH, agentura NEO@Ogilvy Czech nabídla nejnižší cenu ve výši 5 580 386 Kč bez DPH.