Pro německé Porsche bylo Los Angeles a jeho okolí vždy výjimečný trh. Filmové a hudební hvězdy rychlé vozy milují, zvlášť ty ze Stuttgartu − namátkou James Dean, který se ve svém Porsche 550 Spyder zabil, tvrďák Steve McQueen, akční hrdina Sylvester Stallone, zpěvačka Rihanna…

Míst, kam si pro své luxusní vozy chodí, je v Kalifornii víc, jedno z nich ale vyčnívá − autosalony s logem Rusnak Group na West Colorado Boulevard v Pasadeně. V areálu o velikosti dvou fotbalových hřišť tam jsou k mání nejen nejnovější carrery a panamery, ale také Jaguary, Audi, Bentley, Volva, Maserati či Rolls-Royce. "Říkají tomu tady ulice snů," směje se dvaaosmdesátiletý majitel firmy Paul Rusnak. Muž, který z ničeho vybudoval společnost s tržbami přes miliardu dolarů, je zhmotněním amerického snu. A jak naznačuje jméno, československý rodák.

"Když mi řekněte deset hollywoodských hvězd, aspoň pět z nich je nebo bylo mými zákazníky," zdůrazňuje. Jména svých slovutných klientů, včetně těch nejvěrnějších, ovšem odmítá prozradit, bylo by to prý proti pravidlům. Právě důsledná péče o to, co jeho zákazníci chtějí, jej dovedla tam, kde je. Rusnak Group nabízí modely čtrnácti převážně evropských značek v šestnácti obchodech v Kalifornii a ročně prodá přes 18 tisíc nových i ojetých vozů. Skupina patří podle žebříčku Wards Auto Mega Dealers do padesátky největších prodejců aut v USA.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se