Nový vizuální koncept festivalu Pražské jaro, pracovně nazvaný "Musica Magica", přichází s jedinečným výrazovým pojetím, těžko použitelným jinde. Hudební nástroje v něm ožívají a plynule se vpíjejí do jiných objektů, aby nakonec vytvořily nového tvora – zpěvného ptáka, symbol jara. Pěvci nemají být podle autorů prvoplánovými maskoty. "Jsou to tvorové žijící v hudbě a hudbou se živící. Mají svá jména a životy, společenské zvyky a rituály. Hudební fanoušci je objevují podobně jako dávné cestopisy či živočichopisné studie kdysi objevovaly fantastické živočichy," píše se na stránkách Dynamo design.

Dynamo Design zvítězilo v tendru, které letos na jaře uspořádala společnost Pražské jaro pro několik vybraných subjektů. Cílem soutěže bylo zajistit dodavatele pro období 2017 až 2019.

"Díky kolážím, vědomě navazujícím na bohatou tradici českého surrealismu (Toyen, Štýrský, Kolář, Švankmajer), v nich nacházíme odkazy na klasické umění a zároveň prezentujeme úžasnou pestrost hudebních forem a neutuchající radost z procesu tvorby. Vizuální koncepce Pražského jara nás tak svými barvami a tvary uvádí do snového světa, existujícího mimo každodenní skutečnost, a vábí nás, abychom se nechali unášet fantazií, stejně jako je to možné na koncertech klasické hudby," popisují autoři z Dynamo design.

Podle autorů jde z komunikačního hlediska o nezaměnitelný vizuální styl, a to nejen v kontextu kulturních akcí. Výhodou prý je intuitivní srozumitelnost pro cílovou skupinu od tří do sta let. Střídání několika motivů pomáhá kampani zůstat svěží, udržet déle pozornost a "neokoukat se". "Nacházení každého dalšího pěvce by se dalo s nadsázkou přirovnat k chytání pokémonů.