Zoologická zahrada v Praze spustila od dubna fotografickou kampaň na podporu image. „Je založena na jednoduchém principu, že emoce vzbudí nejlépe samo zvíře. Netřeba mnoho textu a dalšího vysvětlování,“ podotýká autor námětu Vít Kahle.

Projekt odstartoval vylepením 80 billboardů a 80 citylightů. Zoo využila své mediální partnerství s poskytovatelem reklamních ploch euroAWK.

Celkem jde o osm motivů ve čtyřech kategoriích. „Tento styl outdoorové komunikace je zamýšlen dlouhodobě, v řádech měsíců až let. Kategorie i claimy se mohou dále rozvíjet a cizelovat,“ vysvětluje Kahle, poradce pro marketing a PR pražské zoo.

Zatímco aktuální snímky v kampani jsou od fotografa Petra Hamerníka, do budoucna by se v ní měly objevit i povedené fotky od běžných návštěvníků. Hlasovat se o nich bude na speciálním webu a nejlepší snímky vybere profesionální porota do outdoorové kampaně, kde je doprovodí jména autorů.

Autorem námětu a kreativy je Vít Kahle, grafické zpracování připravil Tomáš Duchek.