Když dva dělají totéž, není to totéž. Zatímco jeden internetový vyhledávač je coby zaměstnavatel sotva v první dvacítce oblíbenosti, jiný studenti vnímají jako kultovní značku a jeli by na druhý konec světa, aby pro ni mohli pracovat. Čím to je, že i v době stupňujícího se hladu po mladých lidech, kdy se firmy perou o talenty, existují značky a společnosti, kam se o práci hlásí ti nejlepší z nejlepších a ony si stále mohou vybírat? Co dělají jinak? Všechno.

Podařilo se jim ze svého jména vybudovat lovebrand − uctívaný a respektovaný ideál, o němž si mladí lidé šeptají v superlativech a už v aule si při přednáškách vyhledávají, jak se v něm dá ucházet o práci.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se