Roky vyčkávání a vytrvalé reklamy se hudebníkovi Neilu Youngovi vyplatily.

V noci na středu oficiálně skončila jeho crowdfundingová kampaň na hudební přehrávač Pono, která vybrala 6,2 milionu dolarů. Stal se z ní tak vůbec třetí nejúspěšnější projekt na serveru Kickstarter.

Pro Younga jde o vyvrcholení několikaletého úsilí o to, aby hudební průmysl přišel s přehrávačem vysoce kvalitních nahrávek a zároveň i on-line platformou, která by je posluchačům nabízela.

Young chce "napravit" to, co u klasických CD a později i formátů MP3 považuje za mrzačení zvuku a ořezávání zvukové kvality. Takové desky podle něj znějí, jako by si je člověk pouštěl pod vodou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se