Americký řetězec kaváren Starbucks, který po světě provozuje zhruba 21 tisíc poboček, přestane prodávat hudební CD. Informoval o tom server Billboard.com, podle nějž alba z pultů Starbucksu začnou mizet v březnu. „Hudba nadále zůstane klíčovým prvkem našich kaváren, ale přehodnotíme, v jakém formátu ji zákazníkům nabízet tak, abychom vyšli vstříc jejich potřebám,“ uvedl mluvčí společnosti.

Starbucks přitom v poslední dekádě distribuoval stovky hudebních titulů od výrazných hudebníků. Výhradně v pobočkách kaváren se prodávala deska Paula McCartneyho nazvaná Memory Almost Full, album Joni Mitchellové Shine, titul Some People Have Real Problems od Sii či desky One Mand Band a Covers písničkáře Jamese Taylora. Vůbec největším úspěchem Starbucksu bylo posmrtné album Genius Loves Company od klavíristy a zpěváka Raye Charlese, které roku 2005 obdrželo osm cen Grammy včetně té pro album roku.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se