Někdejší spoluzakladatel umělecké skupiny Tvrdohlaví, malíř, fotograf a umělec Jiří David, v pátek začal elektronickou poštou rozesílat vlastní předvolební kandidátský billboard. 

„Je to reflexe pseudooptimistických předvolebních plakátů,“ vysvětluje v rozhovoru Jiří David.

HN: Co má ten emailový plakát znamenat?

Je to reakce na oficiální i neoficiální prezidentské kandidáty, na lidi, jako je Vladimír Franz, kteří přestali mít soudnost. Je to parafráze, pár lidí mi odpovědělo, že alespoň teď vědí, koho volit.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se