reklama
reklama
Další články / trh s uměním
21. 3. 2019

Růst prodeje umění on-line bude pokračovatHN+

HN+Naše nákupní zvyklosti se v posledních letech rychle mění. Nákup spotřebního zboží, potravin, dovolené nebo třeba zážitků se díky rozvoji...
21. 3. 2019

Umělkyně na vzestupuHN+

HN+Třetí příčku Power 100, žebříčku sta nejvlivnějších osobností z oblasti umění dle magazínu Art Review, v loňském listopadu překvapivě místo...
14. 1. 2019

Prodej umění a sociální sítě

Nejvyužívanější sociální sítí na trhu s uměním je Instagram - používají ho skoro dvě třetiny zájemců o nákup umění. Význam Facebooku v tomto...
14. 1. 2019

Prodej umění on-line

Růst on-line prodeje umění v minulém roce mírně zpomalil, přesto stále dosahuje dvouciferných hodnot. Podle Hiscox Online Art Trade Reportu 2018...
14. 1. 2019

Hledáme díla, která "pojedou v levém pruhu"

Investiční fond Pro arte se zaměřuje na kvalitní umělecká díla, která trh zatím dostatečně neocenil. Nyní spravuje majetek šestnácti investorů a...
14. 1. 2019

Umělecké naděje střední Evropy

Umělci střední a východní Evropy stále dobíhají své západní kolegy. Ve světě umění se střední Evropa dosud nevymanila z izolace, do které se s...
1 2 3 4 5 ... 24
reklama