reklama
reklama
Další články / trh s uměním
21. 9. 2017

EditorialHN+

HN+Vážené čtenářky, vážení čtenáři, doba se závratně rychle mění. Reklamě na fitness dominují vousatí hipsteři, váš zubař je potetovaný a všichni...
9. 4. 2017

V alchymistické dílněHN+

HN+Z pečlivě sestaveného katalogu síně Artkunst si v sobotu vyberou hlavně zájemci o práce na papíře. Najdou tu neobvykle mnoho drobných děl...
30. 3. 2017

Cennosti z půdy jsou často dobrá investiceHN+

HN+Ať už jsou to pohlednice, veterány, mince, nebo známky, zájem o netradiční sběratelské předměty v Česku roste. Například mince, která stála před...
30. 3. 2017

Sběratelé vyžadují mimořádné artefaktyHN+

HN+Český trh s uměním zažívá nebývalou expanzi. Loňský rok byl z hlediska tržeb výjimečný jak v aukční, tak v galerijní sféře. Zájem českých...
30. 3. 2017

Sběratel, nebo investor? Jde to dohromady?HN+

HN+Může člověk investovat do umění, aniž by byl jeho znalcem? A dokáže vášnivý sběratel ke své sbírce přistupovat jako k investici? Jak se dá...
1 2 3 4 5 6 7 ... 24
reklama