Dívali jsme se na televizní zprávy: v Americe prý běží reklamní kampaň na malá auta, jež má podobu antikampaně proti těm velkým. Důvěryhodné tváře vás z obrazovky přesvědčují, proč vůz typu Nissan Patrol nebo Jeep Cherokee pomáhá dobře živit (a vyzbrojovat) teroristy z Blízkého východu. Moc žere.

Reklamní herec se nakonec zeptá: "Skutečně musíte jezdit terénním vozem se spotřebou 16 litrů? Nestačil by náš elektromobil, jenž za hodinu jízdy ucpaným centrem spotřebuje méně energie než za stejný čas vaše elektrická trouba? Přemýšlejte o tom a položte si zásadní otázku: Čím by jezdil Ježíš?" 

Upřímně jsme se tomu s manželkou zasmáli, ale náš syn, vzorně sedící na své židličce, kde mu dovoluji hřadovat i po večerníčku, aby ve zprávách viděl, s čím musí v životě počítat, vzal tu otázku vážně. "Ježíšek jezdí naším autem," řekl. Proč? chtěli jsme vědět. A on v nejhlubším přesvědčení dodal: "Protože je červené."

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.