Vsadit na Michala Viewegha znamená pro současnou českou kinematografii komerční sázku na jistotu. Bestsellery s průměrně padesátitisícovou prodejností, hvězdné obsazení, vtipné hlášky, situační humor, divácky vděčné problémy krize středního věku i atraktivní prostředí jsou hlavními příčinami toho, proč se všechny dosavadní "vieweghovské" filmové produkce těšily obřímu zájmu diváků i producentů.

Dnes do českých kin vstupuje v pořadí už šestý film na motivy jednoho z románu Michala Viewegha: Případ nevěrné Kláry, který knižně vyšel v roce 2003. Od všech předchozích "vieweghovských" filmů se "Klára" na hony liší. Především tím, že se české předlohy ujal italský režisér Roberto Faenza, a všechny hlavní role v pražských exteriérech ztvárnili zahraniční herci. I tak není vyloučeno, že značka Viewegh na plakátu (spolu s obsazením hvězd, jako je Anna Geislerová, která tu však získala zcela minoritní, nepodstatnou roli univerzitní profesorky) diváky do kin přitáhne. I přesto, že v případě "Kláry" funguje jen jako lákavý obal bez obsahu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se