Po prvním víkendu od premiéry je to definitivně potvrzeno. Režisér Tomáš Mašín poslal do kin nejlepší český film letošního roku. Nejen z hlediska filmového řemesla, osobitého vizuálního stylu i bezprostředního pohledu na mládí českého undergroundového básníka Egona Bondyho, ale i z pohledu zájmu diváků.

Ty na 3 sezóny v pekle už dlouho láká téměř hollywoodsky rozmáchlá marketingová kampaň - a také hvězdné obsazení filmu. Bondyho s líbivě floutkovskou tváří Kryštofa Hádka potahujícího z cigarety ostatně v uplynulých týdnech nešlo na billboardech přehlédnout. Mašínův dobový film, který vznikal sedm let, si však takovou propagaci jednoduše zaslouží.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.