Jan Hřebejk zvážněl. A splnil to, co zprvu vypadalo jen jako marketingový trik. Spolu s Petrem Jarchovským natočil „docela jiný film“. Ať se to někomu líbí, nebo ne, Kawasakiho růže nepřipomíná nic z dosavadních „Hřebejků“. Snad až na solidní filmové řemeslo. A hvězdné herecké obsazení – tentokrát však osobnosti hrají role výrazně kontrastující s jejich dosavadním hereckým „zaškatulkováním“. A je to víc než příjemné překvapení.

Po spoustě let veselých či méně vtipných komedií o „starostech“ třicátníků blížících se ke krizi středního věku (ať už měli tváře Macháčka, Trojana, Geislerové, Vilhelmové či Lišky), případně retro ohlédnutí do minulosti ve stylu slavných Pelíšků, teď Hřebejk natočil podle scénáře Petra Jarchovského film zabývající se do důsledků vážnými, neradostnými tématy – individuálním výkladem pravdy, lži, zrady a příkoří, jež nelze odčinit, protože nevratně změnily lidské osudy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.