Světová asociace novin svolala na listopad do Prahy třídenní seminář. Jeho název je výmluvný: Nase adresa study tour. Účastníci by se měli detailně seznámit s tím, jak funguje údajně unikátní projekt hyperlokálních médií, za nímž stojí finanční skupina PPF – tedy místní weby a časopisy Naše adresa a mediální centrum Futuroom.

Dost možná se ale žádné školení konat nebude. Už příští týden se totiž sejde vedení společnosti ovládané Petrem Kellnerem, aby zvážilo, jak s ve skutečnosti nepříliš úspěšným "dílem" naložit dál. Jako první na to upozornil server Motejlek.com.

"Je to tak. Opravdu se bude řešit další budoucnost projektu," potvrdil mluvčí PPF Alexej Bechtin. "Ve hře je i varianta, že by se objevil nový investor," dodal.

Podle informací HN ale o Futuroom ani regionální magazíny s kavárnami Naše adresa nemá nikdo zájem. "S největší pravděpodobností to skončí," prozradil HN zdroj z vedení PPF.