Stačilo jen pár desítek minut od chvíle, v níž Rada České televize schválila harmonogram výběrového řízení na generálního ředitele ČT a jeden z možných kandidátů na post šéfa už na svém facebookovém profilu seznamoval veřejnost s tím, jak se ke konkurzu postaví.

Reakce výkonného ředitele sekce Nová média ČT Milana Fridricha byla blesková, ale velmi opatrná. Prostřednictvím stanoviska na sociální sítě se mazaně vyhnul mnoha telefonátům kolegů novinářů z jiných médií s žádostí o komentář, ve vyjádření ale neřekl to hlavní - zda do výběrového řízení skutečně půjde.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se