Reportáž o fanynkách kempujících v ulicích New Yorku. Stránka na Facebooku umožňující zapojení se do děje či řada laků na nehty, jejichž prostřednictvím se "občanky" mohou identifikovat se svými hrdiny.

Intenzivní kampaň k filmu Hunger Games, v němž proti sobě v dystopické budoucnosti bojují teenageři na život a na smrt ve zvrácené reality show, běží už od loňského podzimu.

Kampaň je to ukázková a podle výsledků z kin efektivní. Adaptace populární knihy pro mládež, jež měla českou premiéru minulý čtvrtek, utržila během prvního víkendu jen v USA sto padesát pět milionů dolarů. Lépe na tom byl jen Temný rytíř a poslední Harry Potter.

Film tvářící se, že je nejen červenou knihovnou, ale i společenskou alegorií, by se tak mohl pro společnost Lionsgate stát podobným hitem, jakým byla pro Summit Entertainment sága Stmívání.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se