Plánování v umění

Efektivní, dlouhodobý umělecký plán nemusí obsahovat všechny programové projekty na nadcházející roky. Měl by však definovat hlavní programové vrcholy: zásadní, odvážné a náročné počiny, které vyžadují finance a marketingovou kapacitu. Další, menší programy mohou být doplněny později.

Tento plán se může změnit, a také se mění. Jedinečná příležitost, která se vyskytne na poslední chvíli a kterou nelze nevyužít, může nahradit program vhodný pro jakoukoli sezónu. (Finanční prostředky získané pro předčasně ukončený projekt mohou být často přesunuty - s dostatečnou péčí, do jiného projektu.)

I experimentující producenti a umělci, kteří vytvářejí své nejlepší dílo bez plánování, mohou v okamžiku inspirace, s velkým předstihem, plánovat klíčová partnerství, angažmá, turné, vzdělávací aktivity a oslavy výročí. Pro efektivní plánování je třeba pouze rozumného spojení prozíravosti a podnikavosti. 

Tento typ plánování však nelze uspěchat.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.