Přitažlivost umělce Ondřeje Brodyho (1980) tkví v tom, že o svých věcech mluví provokativním jazykem. To, že pro většinu lidí jsou jeho postupy pobuřující, může být cestou, jak současné umění vymanit z elitářského ghetta.

Momentálně je Brody ten, který zmanipuloval šestiletého chlapečka a během vernisáže jeho polonahé tělo opatlal barvou a několikrát obtiskl na plátno.

Oběť výtvarného umění

Akce, ze které Nova natočila skandální reportáž, však nepatří ani k nejlepším, ani k nejprovokativnějším dílům, která Brody spolu s finským umělcem Kristoferem Paetauem v pražské galerii Dvorak/Sec právě vystavuje. V Praze usazený Fin na řadě prací spolupracoval, bohužel expozice neprozrazuje, na kterých.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.