Nové filmové zpracování Supermana utržilo 170 milionů dolarů. Taková informace by nebyla překvapivá po týdnu promítání, snímek Muž z oceli ale vstoupí do kin 14. června.

Jak tedy může mít na kontě v přepočtu téměř tři a půl miliardy korun? Studio Warner Bros. propaguje nejslavnějšího amerického superhrdinu, kde se dá. Film režiséra Zacka Snydera a producenta Christophera Nolana má navázat na úspěch trilogie o Batmanovi, což cítí i 98 obchodních partnerů po celém světě. Tolik jich neměl ani snímek Temný rytíř povstal, píše Hollywood Reporter. Další ještě přibudou.

Superman tak propaguje žiletky Gillette, hračky od Mattelu, stavebnici Lego nebo síť obchodních domů Sears. Jejich výrobky buď v reklamách doporučuje Henry Cavill, nový představitel Clarka Kenta alias Supermana, nebo se objevují přímo ve filmu coby product placement.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • Pravidelné speciály v digitální podobě
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nevybrali jste si? Přejděte na všechny nabídky předplatného HN.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.