Na Štědrý den i první svátek vánoční se v tvrdém konkurenčním boji o diváky utkaly především Česká televize a Nova. Veřejnoprávní televize zvítězila, když oba dny odvysílala nejsledovanější pořad a v žebříčku deseti divácky nejúspěšnějších získala oba dva dny po šesti příčkách.

Šlo již tradičně především o pohádky. Nejúspěšnější z nich byla premiérová pohádka Duch nad zlato na České televizi. O Štědrém dni se na ni dívalo přes 2,2 milionu lidí starších 15 let, což je 53procentní sledovanost.

Na druhém místě diváckého zájmu skončily Tři oříšky pro Popelku, které na Nově přilákaly 1,6 milionu diváků, což je 35procentní sledovanost.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se