Hudební dramaturg Josef Sedloň uvedl první ročník Festivalu Spectaculare jako akci s programem pro náročné posluchače. Zahajovací večer byl skutečně nabitý. Po divadelním představení belgického tanečního souboru Cie Mossoux-Bonté následovalo české těleso Clarinet Factory a večer uzavřel set Američana Christophera Willitse.

Událost, která by tak široce představovala světové interprety rozvíjející vizualitu napříč žánry, na české scéně chyběla. Úvodní večer ovšem ukázal, že si s náročným programem dokáže poradit pouze část tuzemského publika.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.