Antonín Jirsa už si mohl od začátku letošního roku užívat pohodlný život důchodce. Místo toho se ale rozhodl, že bude dál pracovat. A na čtvrt roku odletěl předávat své zkušenosti do Nižního Novgorodu, kde se montují vozy značky Škoda.

Byl rok 1971 a Antonín Jirsa v Kvasinách nastoupil do svého prvního zaměstnání pro automobilku Škoda. Tehdy jako montážní dělník. O rok později už byl plánovačem logistiky a jeho postup pokračoval. "Od roku 1995 jsem působil jako pracovník technologie. Na této pozici jsem měl na starosti neustálý proces zlepšování a průmyslové inženýrství. V roce 2002 jsem sestavil zlepšovatelský tým pro závod Kvasiny a Vrchlabí a v roce 2012 jsem se přesunul do Mladé Boleslavi na výpomoc při náběhu modelů Rapid a Octavia. Do důchodu jsem odešel ke konci minulého roku. Ale ne na dlouho," vzpomíná Antonín Jirsa. Ačkoliv se zdálo, že jeho více než čtyřicetiletá kariéra pro naši největší automobilku končí, přišla ještě jedna výzva.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se