Ovládnutí Eurosportu americkou televizní skupinou Discovery, oznámené koncem ledna, může znamenat dost možná řadu novinek i pro českou verzi jeho kanálů.

Výrobu českého vysílání zajišťuje ze studií sídlících ve vnějším prstenci pražské O2 areny firma EU SPORT.

Její ředitel Ondřej Větrovský se nedomnívá, že by noví američtí vlastníci chtěli nějak výrazně zasahovat do obsahové části vysílání v jednotlivých regionech. Je podle něj ale dost možné, že Discovery bude například chtít lépe využít potenciál širokého rozkročení stanice v celkem 54 převážně evropských zemích takzvanou lokalizovanou reklamou.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se