Středobodem sobotního přenosu Hoffmannových povídek z newyorské Metropolitní opery do kin nebyl oproti očekávání Thomas Hampson jako proměnlivý představitel čtyř zloduchů. Suverénem večera se stal jeho protihráč v titulní roli romantického rozervaného básníka, osmatřicetiletý Vittorio Grigolo.

Předposlední ze 102 jevištních děl popařížštělého německého skladatele Jacquese Offenbacha má své slavné zápisy i v dějinách českého divadla. Při brněnské premiéře v roce 1891 Hoffmanna zpíval budoucí sólista Met, jednadvacetiletý Karel Burian, podle kritiky Leoše Janáčka "ve zpěvu i hře výborný". Nastudování v pražském Divadle 5. května v roce 1946 pak uchvátilo avantgardní režií Alfreda Radoka, scénografií Josefa Svobody a čtyřrolí basisty Ladislava Mráze.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.