Beton, jak ho známe z panelových sídlišť, příliš kladných estetických dojmů nevzbuzuje. O tom, že Češi dokážou i z betonu a dalších "průmyslových" materiálů vytvořit designově zajímavé kousky, se přesvědčili v posledním únorovém týdnu návštěvníci Munich Creative Business Week, největší designové události v Německu.

V rámci mnichovského designového týdne se v bavorské metropoli představily v mezinárodní konkurenci mladé české firmy, jež se se svými unikátními výrobky úspěšně etablují na designové scéně. V prostorách Českého centra vznikl moderní city-loft v minimalistickém urbanistickém stylu s ukázkami z dílen firem Gravelli, Contiqua, Novague, Jan Becher nebo módní návrhářky Mirky Horké.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se