České lázeňství podle týdeníku Ekonom prochází restartem. Po nedávných drsných škrtech se nyní lázně dočkaly masivnější podpory ze strany ministerstva zdravotnictví. Díky tomu počty pacientů léčených na náklady pojišťoven narůstají o více než polovinu.

A tím to nekončí. Škrty v lázeňské péči zavedené tehdejším ministrem zdravotnictví Leošem Hegerem nepřímo donutily lázeňské podniky k masivnímu "lovu" komerčních klientů doma i v cizině. "Většina lázní musela po škrtech změnit svůj přístup, více investovala, aby se stala atraktivní," říká Vladimír Odehnal, předseda představenstva Priessnitzových léčebných lázní v Jeseníku. A dopad těchto investic se podle něho nejvýrazněji projeví po dvou až třech letech, což právě nastává. České lázně by tak s trochou nadsázky mohly v roce 2015 prožít zlatou sezonu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru