Uvádět Musorgského „ruskou národní operu“ Boris Godunov v časech ukrajinsko-ruské krize, kdy se celý západní svět snaží vyrovnat se specifickým myšlením ruského vůdce Vladimira Putina, nabízí spoustu možností k jednoduchým i sofistikovaným aktualizacím. Režisérka Linda Keprtová se jim na scéně pražského Národního divadla prakticky vyhnula (až na pár jevištních vizuálních akcí, které si divák v divadle jistě najde sám). Zato se spolu s uměleckým šéfem opery Petrem Kofroňem, jenž operu diriguje, soustřeďuje na psychologickou studii vládce, která je v ruském prostředí zatížena silným propojením s náboženskou autoritou a jistou odevzdanou rolí lidu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.