Martin Kodl představuje třetí generaci ve staré sběratelské rodině. A na startu už je díky jeho vlivu generace čtvrtá. Patří k hrstce odvážných, kteří na podzim roku 1989 stáli u zrodu moderního českého trhu s uměním a dodnes jsou přesvědčeni, že je listopadová změna poměrů zachránila před kriminálem za to, že se odvážili konkurovat státnímu podniku.

Při jeho aukcích bývá Velký sál v Praze na Žofíně nabitý stovkami lidí. Ti byli při tom, když v letošní květnové aukci padl cenový rekord jediného českého impresionisty Václava Radimského. Jeho Kvetoucí sad stál skoro pět a půl milionu.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?