HyperMedia se dosud věnovala pouze provozu internetových portálů a on-line marketingu. Prvním projektem společnosti byl portál HyperInzerce.cz, mezi další významné projekty pak patří například HyperReality.cz, TopRecepty.cz nebo AdresarFirem.cz. S novým projektem tak rozšiřuje své aktivity mimo jiné o logistiku.

„S novým projektem HyperOdvoz vstupuje HyperMedia do off-line světa, který propojí s on-line prostředím, v němž vyniká dlouholetými zkušenostmi. Zákazníci se mohou těšit na službu, která se zaměří na prodej jejich nepotřebných věcí zahrnující široké spektrum zboží. Zajistíme kompletní prodejní proces od vyzvednutí zboží u zákazníka, zpracování inzerce, tržního ocenění po samotný prodej a následný přesun finančních prostředků zákazníkovi,“ uvedl Petr Beneš, zakladatel a výkonný ředitel společnosti HyperMedia.

Přidanou hodnotu je podle něj zejména to, že firma zboží na místě vyzvedne a zabalí, přičemž zde není žádný váhový ani rozměrový limit.

Svůj nový projekt bude HyperMedia logisticky zajišťovat z areálu společnosti Tescoma v Nupakách na dálnici D1 kousek za Prahou. Pronajme si zde přes dva a půl tisíce metrů čtverečních.

„Jednu z hlavních rolí při výběru areálu společnosti Tescoma hrála stávající vybavenost prostor. Areál disponuje řadou moderních skladových technologií a je vhodný pro uskladnění různého typu a velikosti zboží,“ řekl Marek Sýkora z průmyslového týmu realitně-poradenské společnosti 108 Agency, která nájemní transakci zprostředkovala.

Související