Rvete se jako malé děti a své zákazníky berete jako rukoj­mí, kritizují americká média Amazon a Google. Na mysli mají souboj o desítky milionů tamních diváků, kteří se na přelomu roku stali jen němými svědky vzájemného blokování televizních služeb, jež jim obě firmy poskytují.

Byznysy internetových gigantů se zdánlivě neprotínají − Amazon ve světě prorazil se svým e-shopem, Google zase dominuje vyhledávání na internetu a zveřejňování videí na YouTube, který vlastní. Na americkém trhu je ale situace odlišná a poslední roky na něm probíhá vleklá válka obou firem na poli televizní zábavy.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se