Na rozhovor v centru Prahy dorazil v péřové bundě a kulichu − vypadalo to, že si teprve před chvílí odepnul lyže. Igor Rattaj je zkrátka ztělesněním lyžování. V mládí se mu věnoval závodně a později se díky němu stal miliardářem. Spolu s finanční skupinou J&T založil a spoluvlastní společnost Tatry Mountain Resorts (TMR). Ta vedle hotelů a vodních parků provozuje především lyžařské areály u nás, na Slovensku, v Polsku i Rakousku. Jenže jakou má vlastně byznys s lyžováním budoucnost, když je čím dál méně sněhu a čím dál více teplot nad nulou, při nichž se nedá sníh ani vyrábět uměle? "Budeme muset klienty naučit, že zimní dovolená není jen lyžování," říká Igor Rattaj.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku

Martin Zlesák 09.01.2020 19:30
Zajímavý rozhovor, díky. V českých horách vždy bývalo zvykem, že aspoň nějak bylo postaráno o běžkaře, vždy se na to nějaké zdroje našly, i když je to z business pohledu asi EBITDA minus. Bohužel, od doby co má MELIDA pronajaté v rámci Špindlu i Horní Mísečky, to zde za mnoho nestojí. Zajímalo by mě, jestli o tom někdy na boardu Melidy jde nějaká řeč, byť třeba se zvážením nějakého poplatku i pro běžkaře (např. se slevou pro místní, kteří si pražácké ceny nemohou dovolit), kteří by za to ale dostali dostatečnou kvalitu pro svoji "neobvyklou" zálibu ? Možná by mohly přispět i zdravotní pojišťovny, které snad dopad běžkování a sjezdování dokážou ve svém businessu kvantifikovat a musí jim to podle mě vyjít jednoznačně ve prospěch běžek.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru