Zuckerberg si z pranýřování své firmy nic nedělá a pro BBC uvedl, že podmínky měnit nebude – značky se prý zase brzy vrátí. Autor ▪ Economia
Facebook všichni vnímáme jako sociální síť, ale ve skutečnosti je to hlavně systém, který servíruje reklamu. A z toho má ohromující peníze, říká někdejší národní digitální koordinátor Ondřej Malý.
Velká část veřejné debaty se odehrává na síti, nad kterou společnost nemá vůbec žádnou demokratickou kontrolu.
Mark Zuckerberg chce sám sobě napsat regulaci - takovou, která ho nic nebude stát, míní.
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...
Přesycený trh, proměna chování uživatelů a systém algoritmů. To jsou důvody, proč je pro firmy stále obtížnější budování vlastní značky na sociálních sítích. Jejich uživatelé navíc ztrácejí pozornost mnohem rychleji než kdy dříve. Jak nad tím...