Letošní zavření divadel kvůli zamezení šíření koronaviru donutilo většinu divadelníků najít si jinou formu, jak k divákovi dostat své hry a stále nějak vydělávat. Cestou živého vysílání a dobrovolných příspěvků se vydalo ostravské Divadlo Mír, jejichž streamované improvizační show sledují na YouTube statisíce lidí. "Ze dne na den jsme se rozhodli streamovat a do 24 hodin jsme to byli schopní zrealizovat. Rychlost byla podle mě rozhodující," popisuje v rozhovoru pro HN důvody úspěchu šéf a majitel Divadla Mír Albert Čuba. Kromě živých streamů a vlastních skečů se Divadlo Mír a jeho herci stali také protagonisty seriálu (s)KORO na mizině, jehož první díl má od své březnové premiéry už přes milion zhlédnutí. 

Byli jste jedni z prvních, kteří začali na jaře streamovat svou improvizační show skupiny Tři tygři přes YouTube za dobrovolný příspěvek. Kolik se vám tehdy podařilo vybrat?

Během prvního měsíce nám lidi poslali zhruba 690 tisíc korun, potom to v dalších měsících postupně klesalo. V rámci druhé vlny se vybrané částky pohybují plus minus stejně. Hlavní rozdíl je v tom, že během první vlny posílalo méně lidí větší částky, teď zase posílá více lidí menší částky. Během října, kdy byl první měsíc, kdy jsme zase streamovali, to bylo o něco málo více jako za březen a teď v dalších měsících to klesá.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Sedmička HN

Život jsou povinnosti i radosti. A proto tu je newsletter Sedmička - každé ráno v sedm vám přinese sedm tipů na podnětné a zajímavé čtení z domova i ze světa. A k tomu pár nápadů, čím se zabavit nebo čím potrápit mozkové závity.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru