Hru Joea Penhalla Krajina se zbraní v inscenaci pražského Dejvického divadla, která měla premiéru v sobotu, si vstřícně naladěný divák užije jako divadelní esej s precizními hereckými výkony. Někoho může rozčílit její naivní antimilitarismus, jiného nudit nekonečné vršení argumentů. Režijní debut kmenového "dejvického" herce Martina Myšičky je ale velmi profesionální, na současnost citlivě naladěná inscenace. Jen nemíří, jak je v Dejvicích dobrým zvykem, k úspěchu úplně pohodlnou cestou.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.