Petra Tejnorová patří mezi ambiciózní mladé režiséry, kteří už o sobě nechali slyšet, a tak je jen logické, že se objevila v programu Nové scény Národního divadla, který se profiluje jako dramaturgie otevřených scénických forem.

Edge je pokusem o sociální divadlo, v němž se scéna stává tribunou pro diskuzi o horké společenské otázce - jde tedy o divadlo občanských ctností, jakým je například vydařený taneční projekt Simulante bande skupiny VerTe Dance s handicapovanými performerkami. Edge (Na hraně) se zase zaměřuje na situaci starých nebo stárnoucích lidí.

Mezinárodně obsazená inscenace vznikala cestou kolektivní improvizace, tvůrci sami charakterizují výsledek své práce jako „nesentimentální divadelní tvar na pomezí fikce a dokumentu“. Nesentimentalita tu spočívá v sebeponižujících vtípcích, včetně pozornosti věnované onanii, což je ve skutečnosti sentimentální až biedermayerovsky.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.