Razantnější prostředky, než jaké jsou při inscenování činoher české klasiky v pražském Národním divadle obvyklé, zvolil režisér Daniel Špinar pro nové nastudování hry bratří Čapků Ze života hmyzu.

Každý detail bezmála sto let starého divadelního podobenství jako by vybrušoval spíš rašplí než jemným pilníčkem.

Žádaný tvůrce, který se nyní stává kmenovým režisérem Národního divadla, kromě pražských jevišť režíruje také v Brně, Ostravě, Hradci Králové a Kladně.

V Praze dosud působil ve vinohradském divadle, kde během krátkého angažmá zabodoval Büchnerovým Vojckem. V něm spojil klasický, byť hodně originální text s provokací – vinohradské publikum šokoval drsně zobrazenou tělesností i originálně koncipovanými davovými scénami.

S nimi si Špinar pohrává také v nové čapkovské inscenaci, kde se při bojové hře pozabíjejí všichni Mravenci.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.