V malé drama proměnili filmoví analytici závěr loňského roku. Netrpělivě sledovali každého návštěvníka a každý dolar, který utržil čtvrtý díl Mission Impossible, a zvažovali, jak loňský poslední velkofilm s výraznými komerčními i diváckými ambicemi zamíchá s konečnými čísly návštěvnosti na americkém trhu.

Podle předběžného účtování totiž Američané chodili do kina nejméně za posledních šestnáct let. Přesto mohly filmové společnosti v klidu slavit. I přes zhruba čtyřprocentní úbytek diváků si totiž připsaly třetí nejvyšší tržby v historii.

A co je podstatnější, mají za sebou rekordně úspěšný rok na zahraničních trzích. Filmoví historici se tak možná budou za rokem 2011 ohlížet jako za startem globálnějšího Hollywoodu.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.