Poslední léta se jméno režiséra Romana Polanského objevovalo v médiích spíš než v souvislosti s jeho filmy ve spojení s jeho kontroverzní minulostí, kvůli níž se nemůže vrátit do Spojených států.

To v jeho případě znamená, že si většinou nepřevezme nějakou filmovou cenu. Polanského reputace nicméně zaručuje, že ať se v jeho osobním životě děje cokoliv, každý jeho nový snímek doprovází očekávání.

Bez záměru bagatelizovat režisérovy životní nesnáze, jeho nejnovější film Bůh masakru, který má českou premiéru ve čtvrtek, působí, jako by jej záměrně natočil tak, aby do Ameriky pro žádnou další cenu nemusel.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.