Cronenberg, Haneke, Vinterberg… Jména režisérů, kteří letos soutěží o Zlatou palmu na festivalu v Cannes, už jsou v půli přehlídky všichni schopní odříkat po paměti, i kdyby je někdo vzbudil v jednu v noci.

Dvaadvacítka filmů ale tvoří jen naprostý fragment z celkového masivního objemu tisíců snímků, které se během jedenácti dní v Cannes promítnou – ať už celé, v ukázkách, nebo se jen předají z ručky do ručky na DVD.

Levné i dražší kopie

V hlavní soutěži Blood Shot, Brace for Impact nebo Sharktopus sice nikdy neuvidíte, ale o poznání věrněji odrážejí to, jak kinematografie vypadá a z čeho je živý filmový byznys.

A protože jsme v Cannes, je filmovému toku žánrových snímků levných i dražších, většinou kopírujících a mixujících osvědčené předlohy vyhrazeno „podsvětí“ festivalového paláce, nad nímž se klene éterický svět „pravého umění“.

Následuje malá hitparáda (naprosto bez jakékoliv povýšené uštěpačnosti) filmových pozoruhodností vybraných z reklamy na filmy otištěné v pondělním vydání festivalových mutacích Variety, Screen a The Hollywood Reporter.

 

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.