Sedíte v kině, film skončil a kolem vás všichni bučí a pískají? A bučí opravdu hodně? Pak jste asi v Cannes – a právě jste viděli budoucího majitele Zlaté palmy.

To, co se loni na novinářské projekci stalo Malickovu opusu Strom života (který nakonec soutěž vyhrál), potkalo včera i dílo mexického režiséra Carlose Reygadase. S neuchopitelným dvouhodinovým filmem Post Tenebras Lux si drtivá většina šokovaných publicistů nevěděla rady a film sprostě vypískala.

Po skončení projekce jsem si také nevěděl rady. Mám pro tyto případy ale v záloze jiný scénář. Pomalu se tiše zvednout, vyjít na vzduch, vstřebávat právě viděné, vnímat svět kolem sebe trochu jinak, dát si pivo... a následující den třeba zajít na tiskovou konferenci s Carlosem Reygadasem.

Stát frontu jsem na to nemusel – v sále zůstalo mnoho židlí prázdných. Zato o hodinu předtím byl tiskový sál v obležení: dorazila Nicol Kidmanová a Matthew McConaughey k zoufale lacinému filmu Lee Danielse The Paperboy (s ním si to vyřídím v dalším článku). Křičelo se opět, ale z lásky: „Nicol, tady, podívej se na mě! Nicol, tady jsem!!“. Novináři všech zemí, polibte celebritám ruce...

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.