Závěr hlavní soutěže v Cannes nemá drive. Na dnešní ranní projekci nejočekávanějšího filmu Cosmopolis mě David Cronenberg systematicky uspával. A lepší to nebylo ani v případě dvou předcházejících děl.

Od včerejšího snímku The Paperboy jsem si nic nesliboval, ale bohužel to bylo ještě horší, než jsem (ne)čekal. Canneský festival by si neměl do hlavní soutěže pouštět laciné filmové historky jen proto, že k nim přijede na červený koberec Nicol Kidmanová – to se dá přece elegantně vyřešit mimosoutěžní projekcí.

Nezajímavá Florida

Americký tvůrce Lee Daniels byl (bůhví proč přesně) vynášen do nebes za svůj oscarový hit Precious (2009). V něm je formálně zajímavá první půl hodina, která se pak přelije do kýčovitého melodramatu. Novinka Paperboy není formálně zajímavá ani na začátku.

Daniels si vybral story z malého floridského města, kam v roce 1969 přijíždí redaktor Miami Times, aby se dozvěděl pravdu o případu muže odsouzeného k trestu smrti.

Přijde mi ubohé, jak režisér využívá všechny „šokantní“ možnosti, které se mu nabízí, aby film na sebe neustále upozorňoval.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.