ABBA a Victor Hugo mají společného víc, než by se mohlo na první pohled zdát. Kdyby se před čtyřmi lety Meryl Streepová a spol. neprotančili a neprozpívali hity švédského hudebního fenoménu ve filmovém muzikálu Mamma Mia! k nečekanému komerčnímu úspěchu, muzikál Bídníci by se dál hrál jen na divadle.

Inspirováni titulem jedné z písní skupiny ABBA, že "vítěz bere všechno", britská společnost Working Title Films a producent Bídníků Cameron Mackintosh, spojili síly a dali slavné muzikálové produkci filmovou podobu.

Najali Toma Hoopera, držitele předloňského Oscara za Královu řeč, přiměli herce zpívat naživo a vypustili do kin nezastavitelný operně-filmový buldozer, v němž hlavní hvězdy sice během svých realistických výstupů dýchají ostošest, ale ve kterém téměř není místo k nadechnutí.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.