Televize už dávno není ohništěm, kolem kterého se seběhne celá rodina. Diváci, kteří nechtějí, aby jim někdo určoval životní tempo, se na pořady koukají, když sami chtějí. Naproti jim jde nový politický seriál House of Cards, za nímž nestojí žádná zavedená stanice jako HBO nebo Showtime, ale americká internetová služba Netflix.

Celá minisérie složená z třinácti epizod vyšla 1. února, podporuje tak trend maratonů, kdy si lidé úmyslně nechají nahromadit pokračování svého oblíbeného seriálu – ať už si ho nahrávají, nebo stahují – a pak se na něj podívají během pár dní, nebo dokonce na jediný zátah.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se