Debut režiséra Matěje Chlupáčka s názvem Bez doteku, který měl předpremiéru na nedávném Febiofestu, na první pohled vypadá jako vděčné sousto pro bulvár. Jeho autorovi je pouhých osmnáct let a příběh o bezradné středoškolačce se z valné části odehrává v bordelu.

Polosvět nájemných slečen v něm ale neznamená prvoplánové dráždidlo, nýbrž zneklidňující metaforu. A mladičký filmař evidentně usiloval o víc, než slátat další pokleslou atrakci typu Playgirls.

Kráska dne v polosvětě

Koláž o dívce, jež má intimní poměr s nevlastním otcem, se vzdáleně podobá Buňuelově absurditě Kráska dne z poloviny šedesátých let. V ní si andělská Séverine (hrála ji mladá Catherine Deneuveová) - dílem z nudy a dílem z neukojené zvědavosti - přivydělávala jako prostitutka v luxusním nevěstinci. Otevřený konec této erotické bajky však kladl otázku, zda skandální anabáze neproběhla pouze v její rozdychtěné fantazii.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.