Velkorozpočtovou fantasy Jack a obři doprovází do českých kin, kde má dnes premiéru, negativní reklama.

Digitální bytosti za sebou nechají paseku především v účtech studií Warner Bros., New Line Cinema a Legendary Pictures, která společně investovala do projektu asi 300 milionů dolarů. Tedy šest miliard korun. Z toho třetina padla na neefektivní marketing a propagaci.

Podle zdroje oborového deníku The Hollywood Reporter film prodělá částku pohybující se mezi 125 až 140 miliony dolarů a zařadí se tím pádem mezi největší hollywoodské propadáky historie.

Film jindy oceňovaného režiséra Bryana Singera utržil celosvětově 158 milionů dolarů, přibližně polovinu si nechávají kina. Premiéra v USA proběhla už 1. března, takže Jack z přepracované pohádky o kouzelné fazoli přidá k tržbám jen zanedbatelnou částku.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.