OD NAŠÍ ZPRAVODAJKY V CANNES: Možná to nejhorší, co se může jakémukoliv filmovému festivalu stát, je dojem, že plyne, aniž by se něco zásadního dělo. Filmy běží, tvůrci defilují, deníky vycházejí, tuny propagačních papírů mizí na konci dne kamsi.

Letošní ročník přehlídky v Cannes tak trochu koketoval s nejhorším. Se soutěží středostavovsky spořádaně středněproudou jako dáma v pokročilém věku. Bez pocitu vzrušení, filmového zjevení. Tím největším jako by zatím bylo, že film bratrů Coenových má jen velmi volný děj, jehož vypravěčem je kočka.

Alespoň do včerejška, kdy měly ze soutěžní dvacítky premiéru dva snímky - životopisný Behind the Candelabra Stevena Soderbergha a freska o životě římské vyšší společnosti a intelektuální smetánky Velká krása Paola Sorrentiniho.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.