Nové filmové zpracování Supermana utržilo 170 milionů dolarů. Taková informace by nebyla překvapivá po týdnu promítání, snímek Muž z oceli ale vstoupí do kin 14. června.

Jak tedy může mít na kontě v přepočtu téměř tři a půl miliardy korun? Studio Warner Bros. propaguje nejslavnějšího amerického superhrdinu, kde se dá. Film režiséra Zacka Snydera a producenta Christophera Nolana má navázat na úspěch trilogie o Batmanovi, což cítí i 98 obchodních partnerů po celém světě. Tolik jich neměl ani snímek Temný rytíř povstal, píše Hollywood Reporter. Další ještě přibudou.

Superman tak propaguje žiletky Gillette, hračky od Mattelu, stavebnici Lego nebo síť obchodních domů Sears. Jejich výrobky buď v reklamách doporučuje Henry Cavill, nový představitel Clarka Kenta alias Supermana, nebo se objevují přímo ve filmu coby product placement.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.