Superman se vrací, hlásil titul posledního filmu s nejslavnějším superhrdinou v roce 2006. Dnes už je jasné, že to bylo předčasné. Ten skutečný návrat zažívá Superman až nyní, díky filmy Muž z oceli, který v kinech přes víkend utržil 196 milionů dolarů.

Studiu Warner Bros. se tak vyplácí mohutná reklamní kampaň - před novým Supermanem od režiséra Zacka Snydera není úniku. Propaguje žiletky, automobily i Lego. Do českých kin přiletí ve čtvrtek.

Muž z oceli si od pátku do neděle připsal v severoamerických kinech 113 milionů dolarů, je to historicky nejlepší víkendový výsledek pro jakýkoli film uváděný v červnu (na druhé místo se tak posunulo Toy Story 3). Celkově má z kin ve Spojených státech 125 milionů dolarů, přitom Superman se vrací tam utržil za celou dobu promítání 200 milionů dolarů.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.