Superman se vrací, hlásil titul posledního filmu s nejslavnějším superhrdinou v roce 2006. Dnes už je jasné, že to bylo předčasné. Ten skutečný návrat zažívá Superman až nyní, díky filmy Muž z oceli, který v kinech přes víkend utržil 196 milionů dolarů.

Studiu Warner Bros. se tak vyplácí mohutná reklamní kampaň - před novým Supermanem od režiséra Zacka Snydera není úniku. Propaguje žiletky, automobily i Lego. Do českých kin přiletí ve čtvrtek.

Muž z oceli si od pátku do neděle připsal v severoamerických kinech 113 milionů dolarů, je to historicky nejlepší víkendový výsledek pro jakýkoli film uváděný v červnu (na druhé místo se tak posunulo Toy Story 3). Celkově má z kin ve Spojených státech 125 milionů dolarů, přitom Superman se vrací tam utržil za celou dobu promítání 200 milionů dolarů.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.